be inspired


hello everyone, jag har nyss vaknat.
igår hade jag fullt upp nästan hela dagen så jag orkade inte skriva något på kvällen. jag vaknade runt nio igår morse och klädde på mig, sminkade mig och allt det där. sedan var jag på donken samt lite på stan med veronica innan vi tog bussen till skolan för att ha matte mellan tjugo i ett och två som vanligt! sen tog jag direkt tåget hem och var i gnesta runt tre, efter det gick jag och duschade och sen åt jag tacos med la familia a la emilia, hihi. på kvällen gick jag och william hem till hans mormor och morfar eftersom william och hans familj hade varit på begravning för williams mammas faster medans jag var i skolan, så dom hade lite släktingar hos sig. men annars då, ska ni se på melodifestivalfinalen ikväll? jag hejjar på molly, loreen och lisa så nu vet ni det iallafall! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback