joico moisture recovery


jag tänkte tipsa er om mitt nya favoritshampoo och balsam,
nämligen moisture recovery från hårproduktsmärket joico! (: jag har inte använt något därifrån men nu blev jag positivt överraskad när jag bestämde mig för att prova det! både shampot och balsamet tycker jag doftar riktigt fräscht, lite som head & shoulders ocean lift, men på ett lyxigare sätt, hihi. dessutom är det drygt vilket betyder att det räcker länge. i like!

♥ Joico moisture recovery shampoo
Passar alla typer av torra hår. Det stärker, ger näring och rengör skonsamt torra hår. Samtidigt ger det intensiv fukt och bidrar till följsamhet och vård. Håret blir fuktrikt, mjukt och följsamt med ökad elasticitet. Färgskyddande.

♥ Joico moisture recovery conditioner

Fuktrik conditioner som ger näring och stärker torrt hår. Håret blir mjukt och följsamt.

Joico moisture recovery treatment balm
Moisture Recovery Treatment Balm är en intensiv fuktbehandling för torrt, tjockt, grovt och frissigt hår. Moisture Recovery Treatment Balm återställer hårets naturliga elasticitet och fukt. Håret blir mjukt, jämnt, glänsande och mer lättarbetat.

♥ Joico moisture recovery leave-in moisturizer
Leave-in Spray som skyddar och reparerar alla torra hårtyper. Skyddar håret från att bli skadat av miljöföroreningar och förbättrar hårets elasticitet och medgörlighet. Ger ökad glans och lyster utan att tynga ner. Eliminerar statiskt, frissigt och flygigt hår.

♥ Joico moisture recovery stylingcréme
Fuktgivande stylingcréme för torrt hår som samtidigt ger en lätt stadga och kontroll. Innehåller Hydramine Sea Complex för att verka fuktgivande hela dagen och skydda mot skador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback