bangerhead

jag beställde ju mitt rosa Loréal lumino contrast-shampoo som innehöll 1500 ml och ett Matrix color care-kit till mamma i julklapp på bangerhead.se! vilket betyder att jag nu har fått en bonus på 100:- om jag köper för mer än 500:-, jag tänkte ändå beställa hem ett nytt balsamspray och något bra shampoo så det va ju perfekt! :)
här ser ni godbitarna som jag har klickat hem för bara 448:- totalt :D


♥ TIGI Bed Head Colour Combat Dumb Blonde Shampoo, 750 ml

Blekt hår behöver rätt behandling och detta schampo fyllt med vårdande ämnen som förbättrar hårkvaliteten i blekt och behandlat hår. Låt den nya Colour Lockdown Technology utföra underverk och tillföra håret ett nytt sunt liv.

♥ TIGI Bed Head Colour Combat Dumb Blonde Conditioner, 750 ml

Skydda ditt platinablonda hår med en blandning av vårdande ämnen för att balansera blekt och behandlat hår. Dessutom ger Colour Lockdown Technology skydd mot färgförlust så färgtonerna håller sig starka.

L'Oréal Absolut Repair Cellular Leave-in Spraylotion, 125 ml

Håret repareras och förblir mjukt och lätt samt lättare att föna. Fördelas jämnt över håret utan att kännas fet i konsistensen.

(det som står om varje produkt är kopierat från bangerhead.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback