news



Dumb blonde shampoo/ TIGI BEDHEAD
Dumb blonde conditioner/ TIGI BEDHEAD
Absolut repair cellular balsamspray/ LORÉAL PROFESSIONAL


handcreme med doft av papaya/ NATUVIVE
läppcerat/ ACO
salva mot finnar/ ACNICYL


3 stycken engångsansiktsmasker/ FORMULA 10.0.6

tja. som ni märkte blev det ingen mer bloggning igår, jag blev för trött! men nog om ursäkter nu. idag har jag varit i skolan som vanligt med veronica, vi hade först frisörteori mellan klockan tio och elva. våran frisörlärare marianne pratade massor om blonderingar, ljusfärgningar m.m. det var väldigt intressant, och jag tror att jag faktiskt lärde mig något för en gångs skull! sen hade vi lunch och då tog jag och veronica bussen till stan, vi gick först in på h&m där veronica köpte ett par nya skor, en väska och örhängen! sen vidare till åhléns och även till apoteket. efter det tog vi bussen tillbaks till skolan och hade engelska en timma. vi gjorde någon hörövning och jobbade sedan vidare lite i boken. efter skolan tog jag tåget hem och hämtade mitt paket på ica som hade kommit från bangerhead.se! hm, sen inget mer. nu ska jag in i duschen och prova mina nya hårprodukter från TIGI Bedhead. det blir spännande eftersom jag ärligt talat aldrig har provat det märket förut ;) - vi hörs nog sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om något bra silverschampoo som är värt att testa? :)

2012-02-01 @ 04:17:16
URL: http://stylebythreeshots,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback