nyvaken

idag är jag ledig som sagt, eller ledig är väl kanske inte helt rätt ord. eftersom jag egentligen ska ha praktik men jag har inte hittat någon salong än. förra terminen hade vi ju praktik på onsdagar & fredagar, men dom sa i skolan igår att vi kanske ska ändra schemat så jag vet inte vilka dagar vi ska ha praktik nu? jag tyckte någon sa något om att vi ska ha skola på fredagar? aja, det kanske är bäst att veta vilka dagar vi ska ha praktik innan jag hittar en praktikplats. hehe.. förövrigt har jag nyss vaknat efter ca 12 timmars sömn, det behövdes kan jag säga efter ungefär två timmars sömn förra natten! men nu är jag utvilad iallafall, har nyss varit uppe och ätit köttbullar & spagetti till lunch. och strax ska jag gå och duscha! nu vet ni det ;) ha en fortsatt bra dag allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback