no headline

hej på er mina favoriter! nu har jag och william nyss sett klart på en skräckis som han ville se, det känns inte riktigt som att det var min typ av film eftersom jag utan tvekan gillar komedier mer. som den filmen vi såg i förrgår, "a very harold and kumar christmas", haha.. men iallafall till middag idag åt jag en kebabtallrik, sen har jag bland annat kollat på så ska det låta och nu ska jag snart krypa ner i sängen. jag slutar klockan fyra imorgon, superkul verkligen! något som är bra är iallafall att vi har hantverksteknik hela eftermiddagen, jag läste på veckoplaneringen som vi fick i måndags och där står det "skulptering - ökande längder + terminologi & skiss". vilket betyder att vi ska klippa upp ett hår och sen rita och skriva hur vi har klippt! i vilken vinkelgrad osv.
men nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet! :)
så godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback