because i'm worth it


de lilla jag köpte inne på åhléns idag.
foundationborste "full coverage face brush" /BARE MINERALS

hej på er fina läsare, då var ännu en dag i skolan avklarad och som tur är var jag inte tvungen att stiga upp så early in the morning as i usually do? jag tog nämligen 10:30-tåget idag med veronica och malin, sen åkte vi till södertälje syd och bytte till buss där mot centrum! sen gick jag och veronica runt i lite affärer på stan och käkade på vårat nya stammisställe, eller med andra ord donken♥ när vi hade ätit klart våran lunch (som bestod av pommes & cola) tog vi bussen till skolan! sen hade "klassen" möte med rektorn klockan 13:30, då fick vi veta lite om hur det kommer se ut framöver! och jag, veronica & ida kommer få börja i den andra frisörtvåan :D :D wiiiee, det kändes verkligen som att en tung sten föll från hjärtat. vi var nästintill livrädda för att behöva gå i ettan! :)
men vi hörs, ni får ha en bra kväll sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback