cold as ice


williams mormor och morfar har värsta trendiga duschen, man kunde sitta på en slags stol när man duschade och sen hade dom radio, massage, en spegel samt telefon i duschen! Coolt, en sån ska jag kosta på mig när jag flyttar hemifrån ;)


haha, jag säger bara ååh.. de känns som den här dagen är sjukt onödig. jag vaknade typ runt 14 sen gick jag och duschade. vilket inte var direkt skoj, eftersom jag stog i duschen och hade shampo i håret och massa lödder på kroppen! vad tror ni händer då? Jo ALLT varmvatten har tagit slut! och jag vägrar duscha i iskallt vatten, det går bara inte! det jag fick göra var att säga till williams mamma och sen dra på mig morgonrocken, ett par trosor och gympadojjor lite snabbt och gå hem till williams mormor och morfar (dom bor i huset mittemot) och skölja av hela mej i deras dusch. kallt att gå dit med så lite kläder va? hoppas ingen såg mig, haha! men nöden har ingen lag eller vad säger man? ;) alltså jag frös SÅ mycket där ett tag. hua! men nu ligger jag nerbäddad i williams säng och har nyss ätit kinamat så det är riktigt varmt och skönt faktiskt! ♥

Kommentarer
Postat av: Alina

Hahah lyckat! ;D

2012-01-08 @ 18:48:14
URL: http://alinahedlunds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback