21:18


bodylotion/ BARNÄNGEN
en riktigt fet salva som mamma säger ska vara bra för mina torra och spruckna händer/ HELOSAN
plasthandskar (som jag ska använda när jag tvättar håret med silvershampo för att slippa torka ut händerna ännu mer, dessutom brukar dom ärligt talat bli lite lila!)/ MARIA?

hej och förlåt för dålig uppdatering under dagen, men nu tänkte jag skriva lite snabbt! jag har varit ledig idag också och är det imorgon med. men imorgon tänker jag faktiskt ringa till min rektor och fråga om han kan hjälpa mig med att hitta någon bra salong som jag kan praktisera på! jag vet att det finns huuuur mycket frisersalonger som helst men det är svårare att hitta än vad vissa kanske tror.. men iallafall, nu har jag nyss varit på hemköp en sväng och handlat lite små men nödvändiga saker för min otroligt torra vinterhud! kisses and hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är det bra!!

2012-01-26 @ 10:22:31
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

och tack så jättemycket!! :)

2012-01-26 @ 10:22:46
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback