måndagkväll



imorse hade vi håltimme i engelska första lektionen, jättekul eftersom jag hade kunnat sova i en och en halv timma till om jag hade vetat det tidigare.. vi hade svenska sen tjugo över tio till tjugo i tolv ungefär, sen lunch och efter det frisörteknik! vi blonderade håret i tre olika steg på dockorna för första gången. det gick väl bra, iallafall till slut! hihi. aja, jag måste ställa klockan på sju imorgon bitti eftersom min klass ska vara på älvsjömässan kl. 9:30 och typ lyssna på lite info inför vårat projektarbete som vi kommer ha i trean. må det vara något intressant för en gångs skull! pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback