wednesday


godmorgon bloggen, jag ligger här i sängen nu
och ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på några dagar nu? jag har haft lite annat för mig som ni kanske förstår, och sen inte haft ork. hihi. men inga fler ursäkter nu! idag ska jag åka iväg till skolan runt halv elva eftersom de kommer en försäljare till oss frisörer. jag behöver köpa nya klämmor och en ny kappa iallafall. sen får vi väl se vad han har att erbjuda, hihi! efter det ska jag faktiskt till min moster (ja, hon är också frisör) och klippa mig runt kvart i två. och det är på tiden kan jag säga, jag har inte klippt mig sen i höstas nån gång! jag skulle behöva klippa typ fem centimeter eftersom mitt hår är så grymt slitet, trots att jag inte gillar det. menmen vill man ha de långt och fint så får man väl ställa upp för håret! och jag vill ha mitt hår som ashley tisdales hår på bilderna här ovanför. aja nu ska jag äta något, sminka mig m.m. så ni får ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback