REF och björk & berries

när jag var inne på lyko.se såg jag att det var utförsäljning på några hårvårdsprodukter från REF och bara för att jag aldrig har provat det märket förut så beställde jag ett shampoo och ett balsam även därifrån! jag klickade också hem en bodylotion från björk & berries eftersom jag älskar att smörja in min kropp med saker som luktar mumma! :D hihi. puss mina fina ♥


REF Moisture conditioner + shampoo, 750 ml i varje.
249:- rek. pris 690:-

BJÖRK & BERRIES Raspberry blossom body lotion
170:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Haha okej :) Ja vi får hoppas att dom finns kvar då för jag kan tänka mig att dom går åt eftersom dom är så billiga ^^ Annars kanske du hittar något annat du vill ha :)

2012-02-09 @ 08:00:47
URL: http://stylebythreeshots.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Japp, jag har praktik där måndag-tisdag och så jobbar jag extra när dom behöver personal :) Har gjort det i ca två år nu, haha

2012-02-09 @ 12:38:33
URL: http://stylebythreeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback