monday


hej igen beauties,
jag tänker skriva ett inlägg om dagen nu innan jag blir för trött! imorse tog jag och veronica åtta-tåget, precis som vi brukar på måndagar. sen gick vi till sjukhusets caféteria för att käka lite onyttig frukost, eller mackan var väl ganska okej! hihi. sen hade vi engelska, svenska och lunch. efter lunch hade vi även hantverksteknik i skolans frisörsalong i tre timmar.. och vi skulle göra klämvågor! och det kan jag ju säga inte riktigt är min grej, det gick med andra ord inge vidare för min del.. sen slutade vi runt fyra, och sen kom jag med tåget klockan 17! imorgon börjar jag iallafall klockan tio så jag får åtminstone någon timmes sovmorgon! ;)
nu däremot ska jag strax ta en dusch så ni får alla ha det så bra! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback