scissors


ja, här ser ni ju lite av min för tillfället dåliga hy, och pga. det köpte jag även en gel från clinique att torka ut dom värsta finnarna med!
jag har nämligen haft den förut så jag vet att
den hjälper på lilla mig iallafall :)

god eftermiddag solstrålar! idag vaknade jag runt åtta även om jag hade ställt klockan på nio, hihi. olikt mig! men det var skönt för då kunde jag vakna och fixa mig i lugn och ro innan tåget gick halv elva. då åkte jag med veronica till stan, vi var inne på åhlens, kicks och ur & penn där alla örhängen bara kostade 20 spänn, nice price. dom hade utförsäljning på bland annat sånna där saxörhängen som jag har skrivit om. så ett par köpte jag såklart! sen käkade jag och veronica lunch på vårat favoritdonken. ni vet.. vi är alltid så nyttiga av oss! ;) när vi hade ätit klart gick vi först in på ur & penn igen eftersom veronicas örhängen var sönder! så hon bytte dom och sen tog vi bussen till skolan och hade matte i en timma och tjugo minuter. värt. men vi slutade två och då åkte jag hem direkt! nu sitter jag här och väntar på att william ska komma hem, sen blir det fredagsmys för hela slanten! :D
ha en fortsatt fin dag, kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

ÅH tack fina du!!

2012-02-18 @ 13:36:51
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback