en prinsessa är född!


godmorgon mina fina, jag tänkte börja med att säga
att kronprinsessan victoria och prins daniel nu äntligen har fått sitt första barn - nämligen en liten tjej! hon föddes runt halv fem i morse, vägde 3280 gram och var 51 centimeter lång. jag säger såklart grattis till framförallt victoria och daniel men även till svenska folket som nu har fått en ny tronarvinge (: vad lillan ska heta avslöjar de imorgon, vilket jag inte kan låta bli att längta lite till, hihi.. aja, idag har jag ännu en ledig dag framför mej med min käresta, mysigt värre! men nu ska jag och william gå till hans mormor och morfar och äta pannkakor. ha en fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback