eight hour


8 hour cream intensive moisturizing hand treatment/ ELIZABETH ARDEN

goddag alla fina läsare, nu har jag äntligen kommit hem från skolan igen efter en överdrivet kall dag! de började med att jag vaknade runt nio, sen åt jag frukost, sminkade mej lite snabbt och gick iväg till halv elva-tåget, där mötte jag veronica så vi åkte med tåget till södertälje syd och bytte till bussen mot stan! då gick vi in på åhléns där jag faktiskt frågade en av expediterna om någon bra handkräm, hon rekommenderade en från elizabeth arden som jag köpte i en minitub för 135 kronor. och den var så hiiiimla bra! byebye till torra händer liksom. jag och veronica käkade lunch inne på donken också och sen tog vi bussen till skolan och hade matte i lite mer än en timme! vi slutade runt två sen tog jag tåget direkt hem. jag hämtade ut mitt paket som hade kommit från lyko.se inne på ica också! nu ska jag duscha innan mamma ringer och säger att det är mat, hihi! sen ikväll ska jag och william bara ha myskväll. see you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback