älvsjö och semlor

godkväll allihopa, hoppas ni har haft en mysig dag i skolan/på jobbet eller vart ni nu hållt hus. idag har vi frisörtvåor och tvåorna på stylist som sagt varit på stockholmsmässan i älvsjö. vi fick gå runt lite och prata med några där som hade startat egna småföretag. det var verkligen mest bara skitsaker dom sålde där, grejer som man aldrig ens tänkt på? som tillexempel påsar? veronica är den enda som fattar nu när jag skriver det, hahaha. men ändå, vi gick omkring där i värmen bland allt folk i en och en halv timme ungefär. sen hade några i klassen redovisning om några företag som dom tyckte va intressanta. de enda jag och veronica tyckte verkade intressant var något som hette typ fresh skin, och det va ett slags plastställ man kan hänga upp sina sminkborstar på när man har tvättat dom, eftersom man alltid ska låta dom torka upp och ner. för om det kommer vatten ner i borsten kan dom ju förstöras! i och för sig var väl det ganska smart, men inget jag kände för att lägga ut 159:- på just då, hihi. vi slutade efter redovisningen vi hade där på mässan, runt halv ett ungefär, då gick jag och veronica bara till mc donald's och sen åkte vi hem med tåget! jag hade lite semmelmys med familjen också efter middagen, och sen har jag bara sett på top model sverige i princip! imorgon är jag ledig, så det ska bli riktigt skönt att få sova ut faktiskt :D här ser ni årets semla, som såklart är gjord av min fina mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback