colorcaretherapié

Hej bloggeen! Nu har jag nyss gått upp, jag vet att det är otroligt dålig update här i min blogg, trist. Men jag har ganska mycket annat att tänka på nu innan sommarlovet, hoppas ni förstår det! Jag har dock fortfarande ett rinnande öra men min hals är inte lika torr och eksemig längre, tack vare den mjukgörande krämen propyderm som doktorn skrev ut till mej :) hihi. Förresten så måste jag tillägga att jag är sjukt nöjd med mitt hår som det är nu! Det är ju tonat i min naturliga hårfärg, vilket betyder att jag nu kommer slippa få utväxt :D det kommer dessutom bli mycket längre och mindre slitet! Och då behöver jag ju inte klippa alltför mycket ;) Toning går ju ur mer och mer varje gång man tvättar håret, men jag har köpt ett nytt shampoo och balsam för färgat hår i den nya serien colorcaretherapié med orkidéblomma från matrix biolage! det gör mitt hår rent, glansigt, mjukt & även med en god doft! Så det är ett hett tips för er med färgade/tonade hår! Nu ska jag försöka få upp min älskling som fortfarande sover.. ha en finfin dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback