tjugosjunde april tvåtusentolv

Hej på er, den här veckan har jag verkligen haft fullt upp utan lust att ens tänka på bloggen. Jag har inte sovit så bra på sistone heller, på grund av örat. Det kanske låter äckligt men alltså det rinner fortfarande, nu börjar jag dessutom få ont i andra örat också.. Perfekt! Aja, hur som helst, nu har jag precis kommit hem från skolan, vi hade inga lektioner idag eftersom typ alla lärare var på treornas mösspåtagning. Men jag hade utvecklingssamtal kvart i tolv, och det gick väl bra! Skönt att jag är ledig i några dagar nu, så jag verkligen kan koncentrera mig på att bli frisk i öronen, smörja in mina torra eksem som jag har på halsen extra mycket, och plugga järnet till frisörprovet som vi har om två-tre veckor nånting! Det handlar om färg och det känns som jag kan typ nada, great. Sen juuuuuste, jag har inte berättat att jag tonade håret i förrgår på praktiken! Så det är snäppet mörkare nu, ungefär som min naturliga hårfärg, alltså lite.. ja vad kan man säga? guldmörkblondt kanske? Men jag ska be min moster (som också är frisör) att tona det en gång till nästa gång jag klipper mig, så det håller bättre! :) Nu ska jag strax duscha, ska bara kolla några saker på datan först. hihi! Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback