öronbabbel

Nu har jag varit hos doktorn igen med mitt öra. Min mamma hjälpte ju mig att tvätta håret igår medans jag satt i badkaret med bikini bara för att jag inte skulle få in vatten i tamponaden full med alsolsprit som jag hade i örat, hihi. men såklart fick jag det ändå, och bara för det drog jag ur den eftersom jag inte trodde de skulle hjälpa när den var full med vatten. hos doktorn idag satte han in en ny tamponad med alsolsprit i örat, men han sa att jag får duscha med de och att det inte gör nåt om jag får vatten i de (; jag måste dock fylla på med alsolsprit i tamponaden några gånger om dagen.. men jag ska typ bara ha den i tills imorgon kväll, för då ska jag hälla i örondroppar som doktorn skrev ut till mej. efter vi varit på vårdcentralen åkte jag med mamma och småsyskonen till apoteket för att hämta ut de. jag har ju som ni kanske förstår inte kunnat gå till skolan idag på grund av det här, men jag har ringt till lärarna och talat om det så de är ingen faraaaa! imorgon kommer jag dit igen, däremot kan jag ju inte vara med på idrotten.. haha men guuud, vad snackar jag om egentligen? mitt öra? men det är faktiskt de som mitt liv typ kretsar runt just nu, det gör ju SÅ ONT :( därför ville jag skriva av mig lite.. aja nu ska jag vila och ta de lite lugnt en stund, vi kanske hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback