happy easter

Hej alla raringar, jag vet inte riktigt om det är idag, imorgon eller om det var igår som man ska önska alla glad påsk, gå påskkärring, gömma påskägg osv. Jag fick ett påskägg av mamma idag iallafall efter maten, hihi. Plus att jag fick en marsipankanin av William, men jag brukar må illa om jag äter för mycket marsipan på en gång, vilket jag också gjorde.. men det blev bättre med en brustablett c-vitamin i blåbärssmak! Nu är förresten min käre mormor och morfar hemma igen efter att dom varit i Portugal en månad, mys :) Aja, sängen kallar. Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-12 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback