god eftermiddag fina ni!

Hoppas ni har en bra regnig dag, själv är väl min dag sådär.. Jag vaknade runt tio och tog halv elva-tåget, sedan gick jag till åhléns för jag behövde en ny mascara och en ny ansiktsrengöring. en ögongel och en handcreme med doft av kokos fick följa med hem också! Sen va jag på donken och köpte med mig mat som jag sedan åt på sjukhuset, alltså min mormor är sjuksköterska så ja. jag åt lunch med henne i köket där, då kunde ju nån en läkare ta en liten titt på mitt öra! och hon sa att det bara är att köra på med ögondropparna så ska det nog bli bra till slut :) Sedan hade jag matte mellan ca. klockan ett & två! ;) Men aja. Puss på er ♥


♥ Pure-fect skin anti shine purifying cleansing gel/ BIOTHERM
♥ I love.. coconut and cream hand lotion/ I LOVE..
♥ Moisturising eye gel/ EMMA S.
♥ Double wear mascara/ ESTÉE LAUDER

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2012-04-22 @ 13:18:53
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback