ben & jerrys oh my applepie!


Hej allihopa, idag hade jag bara en lektion och det var engelska.
Sedan kände varken jag eller veronica för att gå på svenskan så vi tog bussen till stan för att träffa marcus, haha. Hoppas inte min mamma läser det här nu bara ;) Sen skulle vi haft frisörlektion men eftermiddagen bestog ju som sagt av utvecklingssamtal, och jag fick ändra min tid tills på fredag. hihi bästa! Men även om vi hade haft lektion en stund på eftermiddagen så var jag tvungen att åka hem med mitt öra, jag hann nämligen inte droppa de eller byta bomullsrondellen med alsolsprit imorse innan jag åkte iväg till skolan. Men jag tycker ändå att jag är duktig som är i skolan även om jag har öroninflammation! Och nej kära ni, det smittar inte ;) Juste, förut köpte jag Ben&jerrys-glass med äppelbitar i!
den var sjukt mumsig faktiskt, har någon av er smakat den?

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Visst säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma! ;)

2012-04-23 @ 15:58:08
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: TJÄNA PENGAR OCH FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..



JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-04-23 @ 22:27:52
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Postat av: sanna

Svar: Okej! :) Jag kollar på vakna med the voice och dricker lite kaffe :) Är allt bra med dig?



Kramar.

2012-04-24 @ 09:41:02
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback