trosa

Hej bloggen!

Den här dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Min mamma och resten av min familj åkte till min mormor och morfar i Trosa runt 14-tiden ungefär, jag tänkte inte alls på att följa med eftersom jag inte fick plats i bilen. Och bussarna dit går ju så konstiga tider och shit.. bara två gånger om dagen dessutom! Men iallafall, då bestämde sig jag, min killes föräldrar + hans lillebror Samuel för att även vi skulle åka till Trosa! Så vi satte oss i bilen dit runt kl. 15 ungefär och dom gick runt lite i Trosa medans jag åt middag hos mormor och morfar, fiskpinnar och potatis (det fanns lax också men jag gillar inte det). Sen tickade klockan iväg och Williams föräldrar + hans lillebror Samuel kom hem till mormor och morfar dom också. Så fikade vi allihopa tillsammans, det blev glass och marängswiss (: Trevligt värre!

Nu har jag nyss varit en sväng på statoil med William, jag va så galet sugen på dillchips.. hehe! och nu ska jag chilla lite framför datan och göra mej iordning för sängen :) Så vi hörs imorgon eller nästa år! Sov bäst♥

ps. Ny design kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback